Mitt liv

Alla inlägg den 26 september 2007

Av Ulle W - 26 september 2007 22:26

Jag slutar aldrig att förvånas över hur människor fungerar, eller agerar kanske är rätta ordet. Jag blir förvånad över människor som envist gång på gång hävdar att saker och ting är visst på det här sättet, trots att det finns klara motbevis!

Jag själv kan vara rätt så envis om jag hävdar att jag har rätt. Men kan väldigt lätt ändra uppfattning om det finns just klara bevis för att jag faktiskt har fel. Är det det som kallas ödmjukhet? Eller självinsikt, kanske?


Nu har jag gett mej in i en diskussion och jag kunde redan från början förutspå att personen i "andra änden" skulle stånga sin panna blodig för att hävda sin rätt...trots att denne gång på gång får bevis efter bevis lagt framför näsan på denne. Varför måste man vara så dumdristig och totalt vägra lyssna på människor som är kunniga och har fullkomligt pejl på vad de snackar om? Till skillnad mot den här andra personen nu då =(


Nej, jag är på inga sätt bäst! Men, jag är ödmjuk.....



Av Ulle W - 26 september 2007 07:18

Nu har jag äntligen vunnit! En snuskigt massa pengar dessutom. Har fått ett mail från Yahoo, att jag i september blivit utvald bland 5 st användare, som vunnit 300 pund! Lite konstigt att jag får mailet på min hotmailadress?


Ja, eller hur? Undrar just hur många som fått ett sånt här mail? Fast det vore ju rätt så häftigt om det skulle vara på riktigt...få se 300 pund, hur mycket blir det i kronor?

Så idag ska jag ner på stan och låssashandla ;) Svindyra grejer!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards