Mitt liv

Alla inlägg den 12 september 2007

Av Ulle W - 12 september 2007 12:15

Har tagit hand om kattens päls idag. Efter 5 veckor på vift kan nu ju bara tänka hur en lurvig kattpäls såg ut! Som tur är, finner sej Findus för det mesta att bli borstad. Likaså idag verkade han njuta av att bli av med alla onda luvandes tovor. Så nu är hela han välborstad och mysig.

Igår satte han i sej nästan 2 burkar kattmat, en halv tallrik barnmat och en tallrik med gröt sent på kvällen. Kom på det sen att det kanske inte var sådär jättelyckat att stoppa i honom massor av käk, har ju ingen aning om vad han levt utav dom här veckorna, men hans mage verkar vara ok....


Skrev ett låååååångt inlägg igår om mina andra pälsbollar, och precis när jag skulle skicka iväg det så tyckte Telia att mitt bredband skulle vila en stund....*svär*

 Och jag orkar inte skriva igen...kan bara nämna att jag fått förfrågningar från en uppfödare i Tyskland som vill köpa silveragoutirexar av mej =)

Himla skoj när man får sälja djur utanför landet, tycker jag. Har hittills exporterat djur till Norge, Danmark och England.

Har ju planer på att åka till Europautställningen i Holland nästa år, så då är det läge att knyta kontakter med utländska uppfödare.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards