Mitt liv

Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Ulle W - 3 februari 2008 19:04

Jo tack, rätt så bra måste jag säga.

Har varit totalt fullständig snökaos här idag. Ändå trotsade vi vädret och for till grannstaden och överlämnade roanhonan Bridlewood som varit här på parning, och som fick lift med J hem till Rospiggens igen. Kan säga att det gick inte fort på motorvägen hem, max 70 gick det att köra i pga snörök och halka.


Har trotsat vädret en gång till och varit in till stan och svettats på ett gympapass...en ny ledare (för mej) som körde ett himla roligt pass!

Kan även nämna att vågen visar nu på 78 kg....-3kg *tjohoo*


Zidonie är nu utom all räddning. Hon ligger nu inpackad i en handduk och varmvattenflaskor runt omkring sej. Allt i ett försök att göra det så bra som möjligt för henne. Så tyvärr så lämnar hon nog mej under natten....


Har funderat och funderat hur jag ska göra med mina golden, och rexarna med för den delen. Det är ju golden jag vill hålla på med, rexarna kom ju bara in av en slump och dom skulle ju vara några var det meningen. I dagsläget har jag fler rexar än goldens och så vill jag inte ha det.

Så jag har flera mkt fina rexar med toppenstam till salu om någon är intresserad!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards