Mitt liv

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Ulle W - 18 februari 2008 18:39

Nu så har jag fotat lite...eller iallafall försökt. Honorna var rätt så stressade och ville absolut inte visa sej för kameran...men lite bilder blev det iallafall. Får knäppa nya när dom blivit lite mer hemmastadda. Hanen Mickey däremot verkar vara en mysig herre, inte alls rädd utan bara nyfiken. Påminner en del om sin halvbrorsa som redan bor här, Molo Mak (dom har samma pappa)

Först har vi Golden Gates Mickey Max, en himla snygg hane som jag faktiskt "fick med på köpet" och det tackar jag så klart för!


Sen satinhonan Obsessions Ashley Amber (hon har mkt finare öron och ögon i verkligheten..här kniper hon med ögonen och drar upp öronen)



Här är det Obsessions Cover Girl (BIRjr-R och BISjr 6 vid NM -06)



Och sist ut är cresten Obsessions Zoey...



Sen har jag 3 till goldens som ska vidare till Rospiggens, bla en hane som jag funderar på att kidnappa! Obsessions Copyright, en DEG hane som är något av det läckraste jag sett!!! Nej då Vickan, du SKAAAA få tillbaka honom, jag lovar ;)



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards