Mitt liv

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Ulle W - 11 februari 2008 21:18

Vi har fått inbjudan till bröllop i sommar. Som klädsel står "mörk kostym" Vad förväntas att jag ska bära i detta fallet? Är det ok att jag har på mej min kulldräkt, tex? Om jag väljer att inte ha den, vilken sorts klänning bör jag ha istället?


Fasiken, jag har noll koll på det här med de olika klädkoderna...kanske läge att plugga på lite. Nån som har nån bra länk att rekommendera?

Av Ulle W - 11 februari 2008 19:45

Har just städat burar, gick i ett flygande fläng idag!

När jag lyfte upp Villa Villarkulla så tyckte jag hon kändes då förfärligt tjock! Började fundera om den inte kanske var dax för födsel där här i februari...in och kollade almanackan och jo jäsingen! 68 dygn i dag och vidöppen..så där kommer det nog bebbar inom det närmsta dygnet...så spännande! Pappa till kullen är High Hats Sir Lancelot.


Brukar inte gärna vilja ha djuren inne i huset, annat än katten. Men har just nu inga småhanar att tillgå, så flera avelshanar får tyvärr sitta själva ett tag, tills småbäbisakillarna blivit färdiga att flytta ifrån sina mammor. Farbror Blitz, 4 1/2 år gillar verkligen inte att bo själv, han skriker i högan sky i protest! Men idag fick han komma in i huset och lufsa runt och undersöka allt. Blitz är himla tam (bodde förut hos en barnfamilj) så han rör sej orädd i huset och kommer när man ropar på honom. Han gosade till och med med katten en stund =)

Av Ulle W - 11 februari 2008 17:05

Så här kände jag mej först i fredags å sen idag =)



http://www.kossan.se/roliga-filmer/jobbar_fredag_och_maandagar.htm

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards