Mitt liv

Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Ulle W - 7 februari 2008 17:45

På söndag åker min marsvinsvän H (tusen tack att du hjälper till!) över till Danmark och hämtar hem ett jättegäng med goldens från Obsessions uppfödning. Denne uppfödare säljer ut alla sina goldens, då det var ju stört omöjligt att låta bli att tinga lite djur därifrån.

Så här framöver flyttar 4 nya goldens in bland mina övriga JumJumsdjur =)

Golden Gates Mickey Max, eng crested PEG

Obsessions Ashley Amber, satin DEG

Obsessions Zoey, eng crested DEG

Obsessions Cover Girl, self DEG (BIRjr-R samt BISjr 6 vid NM-06)


Har fortfarande djuren från Sunqicks kvar att hämta, men transport Göteborg-Fredrikshamn verkar stört omöjlig att få till =(((


Är himla sugen på att åka på Europa Utställningen i Holland i juni. Vore mycket roligt att få uppleva något sådant. Ska fundera ett tag, främst på om jag har råd, kommer att bli rätt så dyrt!


Har fått hemleverans av en stor rundbal med hö, så nu har djuren mat tills i sommar =)


Snart dax för rexhonorna Davinia och Villa Villerkulla att få sina kullar. Båda är 70 dygn nästa vecka, otroligt smälltjocka och ligger mest i varsitt hörn och pustar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards