Mitt liv

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Ulle W - 25 februari 2008 21:04

Får jag lov att presentera mitt nästa stjärnskott? Hon heter JumJums Ramblin Rose och är 3 månader. Ska göra utställningsdebut i Kallhäll. Det enda som jag är liiiite missnöjd med är öronen, men dom kan nog lägga sej med tiden...annars är färgen mycket bra för åldern, så jag tror hon blir en vacker tjej när hon är "färdig"




Av Ulle W - 25 februari 2008 20:52

Måste säga att jag blev himla överraskad idag, när jag kollade mailen. Postade en bunt med registreringslappar igår, ett kuvert till strävregistratorn och ett kuvert till "vanliga" registratorn.....får ju tillbaka mina regbevis via PDFfil och skriver ut själv, attans så smidigt....och redan idag så hade lapparna för rexarna kommit tillbaka!

Himla snabbt och smidigt =)


Har haft semester idag och det blev en del shopping. Dels färg till yngsta dotterns rum, hon är ju lite mer än 4 år och är inne i "prinsessperioden"...så kan ni gissa vad det blev för färg? Japp, rååååååsa så klart....knallråååååååsa dessutom! Sen blir det bård med Disneyprinsessorna på. Undrar just om hon vill ha bården och färgen kvar i sitt rum när hon fyller 15 *hihi*

Sen blev det ett par regnbrallor till lillprinsen som passar till den nyinköpta fyndet från Tradera, en sprojlans ny fleecefodrad gummijacka, med lappen kvar, för 138:-....nypris 299 =))))


Sen shoppade jag lite till djuren, blev en stor burk från Apoteket med Kalk/ D-vitamin.


Till mej själv då??? Jodå, det blev en varmkorv med bröd...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards