Mitt liv

Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Ulle W - 16 februari 2008 17:18

 I min almanacka idag, står det med stora röda arga bokstäver BÖRJA TRIMMA!! Så det ska jag strax gå ut och göra. Var så länge sen nu så jag vet banne mej inte ens vart jag förlagt favoritpincetten?? Utan den är det lönlöst att ens försöka sej på nån form av försköning av marsvinen. Har en till pincett, visserligen, men det är inte lika bra, så det så!

Undrar just vem jag ska börja med??? Blir nog lilla argbiggan Glimma, ett litet monster som inte sitter still längre än en hundradels sekund *morrar* Avslutar nog med vackre Aston, han brukar lägga sej på ena sidan och blunda medans jag rycker hårstrån...himla skön kille!


I morgon ska jag åka till Avesta och möta M vid tåget, och ta emot mina goldens från Danmark....så spännande, nästan som julafton *hoppar och klappar händerna*

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards