Mitt liv

Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Ulle W - 2 januari 2008 14:12

Shit alltså! Har visst förträngt det den sista tiden, men jag ska börja jobba igen på måndag!! Har varit hemma sen 18 augusti -06, först sjukskriven, pga att Daniel ville komma ut alldeles för tidigt, men han kom ju på beräknat datum, så resten av tiden har jag varit hemma med honom.

Ska bli skönt att komma in i de vardagliga rutinerna igen...upp halv 6 varje morgon, lämna ungar på dagis, köra dom 2 milen till jobbet, umgås med trevliga jobbarkompisar, laga mat laga mat laga mat på jobbet, hem vid 13, handla, hämta ungar på dagis, en stund vid datorn, laga middag, ta hand om djuren, glo på tv.....somna i soffan....vakna till lite för att släpa sej till sängen....sen rätt som det är så blir det fredag och det är attans så skönt att åka hem från jobbet.

Som det är nu så är ju alla dagar de samma, lite långrandigt tycker jag.

Av Ulle W - 2 januari 2008 10:55

Åh! Vad jag skäms, har totalt missat årets musikhändelse....för dotterns del! Hennes stora idoler (som så många andra flickor) är Tokio Hotel. Ett gäng ögonfagra pojkar som spelar....öhhhhh...ja va sjutton spelar dom för sorts musik? Trallvänligt lite hårdrockigt sådär?? Eller typ nåt...inte i min smak iallafall.

Men nu ska dom ju spela här i Sverige i april och jag har totalt missad det hela. Inga biljetter kvar såklart, och att köpa via andra hand är ju svindyrt!!! Den billigaste jag hittade på Tradera var 1780 kr för 2 biljetter...ja tjena! För det kan jag skicka iväg mannen på Sweden Rock i sommar, och då är det MASSOR av band i 3 dagar.


Nåja, jag får hålla ögonen öppna ifall det dyker upp några billiga biljetter så jag kan ta med dottern på detta.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards