Mitt liv

Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Ulle W - 29 januari 2008 19:54

Åh vad jag vill ha en sån här! Det här har varit min klara favoritras i många år nu, men det har ännu inte passat in i mitt liv med en hund. Men någon gång i framtiden så ska jag ha en kritvit sockersöt westie *drömmer*


Bilden föresten, jag har haft den i min dator ett bra tag, minns inte vart den kommer ifrån? Men om någon känner igen den och har fotat den så hör av dig!

Av Ulle W - 29 januari 2008 19:47

Kan ni förstå hur underbart det känns! Har idag gjort inbetalningar på internetbanken, på två st femsiffriga belopp till CSN och Lindorff Inkassobyrå. Så nu har jag inga som helst skulder kvar hos kronofogden. Vilket betyder att jag i fortsättningen får behålla 2000:- mer av lönen varje månad, samt får behålla ev skatteåterbäring.

Och sen om tre år är alla betalningsanmärkningar borta...

En stoooooor tung malande grå sten har försvunnit från mitt sinne i och med detta *pustar ut*


Så nu kan jag blicka framåt, mot ett liv utan skulder...eller skulder har vi ju, lån på hus och bil, men inga skulder hos nåt inkassoföretag =)

Av Ulle W - 29 januari 2008 08:47

Var hos frissan igår, verkligen välbehövligt kan jag tala om! Har inte klippt mej sen i höstas....ursäkta mitt bleka och osminkade anlete...men orkade bara inte....





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards