Mitt liv

Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Ulle W - 14 januari 2008 16:39

Städat alla burar samt satt ihop ett gäng avelspar.

Rexdamen Buttercups Silvana flyttade in hos Rospiggens Tändsticka.

Selfdamen JumJums Fiesta flyttade in hos cresten JumJums Jaguar.

Selfflickan JumJums Kaprifolia flyttade in hos selfen Golden Gates Molo Mak.

Rexflickan JumJums Djannie flyttade in hos JumJums Alfons


Dräktiga honor redan är black magpie Vibys Wilma, dräktig med chokladhanen Kodiak of Funny Farm.

cresten SCh JumJums Zidonie är dräktig med Molo Mak.

cresten SCh JumJums Jabba Dabba Doo är dräktig med satinen SCh JumJums Aston Martin.


Så nu hoppas jag på massor av vackra juniorer att ställa ut på SM i juli =)

Av Ulle W - 14 januari 2008 16:36

För skoj skull så satte jag på mej stegräknaren i morse när jag kom till jobbet. Jag har ju ett sånt jobb där jag sällan sitter ner, utan är ständigt på språng. Det sägs ju att man ska gå MINST 3000 steg på en dag för att röra på sej tillräckligt. Jag hade stegräknaren under förklädet hela dagen och klarade mej från att tjuvkika. När dagen var slut så stod den på 3658 steg! Å då har jag bara knatat runt på jobbet =)


Har just tagit en tur på min Orbitrek, klarar nu nästan 7 minuter i ett streck, tills mjölksyran i låren sätter in....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards