Mitt liv

Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Ulle W - 11 januari 2008 18:54

Nu så, ska jag blogga lite. Har inte blivit av den senaste veckan...


Har nu gjort min första arbetsvecka, efter barnledigheten. Det känns helt som vanligt, och det är så trevligt att få umgås med mina arbetskamrater igen. Jag har jobbat på samma ställe nu snart i 7 år, och vi är så gott som samma gäng som arbetat tillsammas hela tiden, vilket betyder att vi känner varandra ganska väl!

Blev firad idag på jobbet, en lite sen 40-års present fick jag, presentkort på Plantagen, som jag faktiskt önskat mej. Ska spara det till våren, då det är dax att köpa plantor till lådor och krukor osv...Nej, jag sår inga frön, det är alldeles för mycket jobb, samt att jag har ingen stans att ställa alla frölådor. Så jag köper färdiga plantor i stället ;)


Imorgon fyller mannen år, har inte en blekaste aning vad man ska ge till en som har det mesta?? Får väl i värsta fall slå in mej själv i en stor kartong med sidensnören *hihi*


Djuren då...jo väntar och väntar på jättehögdräktiga rexdamen Rospiggens Amarantha. Hon är ikväll helt vidöppen och vill inte gärna äta några godsaker...så jag hoppas på att det sitter små krulltottar där ute i morgon bitti! Pappa till kullen är High Hats Sir Lancelot.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards