Mitt liv

Alla inlägg den 19 april 2008

Av Ulle W - 19 april 2008 19:47

Alla ni som bor i hus, vet med all säkerhet att man aldrig blir färdig! Det finns alltid en massa projekt att förverkliga, en massa förbättringar att göra osv osv...listan kan göras lång.

Nu när det inte blev att att köpa annat hus, började jag fundera över vad som var mest akut att förändra här i vårat hus...och jag kom snabbt fram till att det var hallen. Vi har två hallar, en "finingång" som vi sällan använder, och så är det "grovingången" som används jämnt. Det är den är sista som har varit helt hopplös, ständigt en hög med skor som man får vältra sej över för att komma in, vantar, mössor och annat "skräp" överallt...så idag blev det "extreme makeover" av hallen, och jisses så bra det blev! Och allt jag behövde betala för att göra om hela kalaset var 40:-, dvs korgar i plast att lägga vantar/mössor osv i.


Nästa stora projekt är att lägga in nytt golv i hela hallen...och fixa väggarna i badrummet nere...som sagt, när man har hus blir man aldrig färdig!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards