Mitt liv

Alla inlägg den 27 april 2008

Av Ulle W - 27 april 2008 15:05

Har spenderat helgen i Boråstrakten. 50 mil ner och lika många hem....ryggen är helt slut! Tackar gudarna för att någon smart forskare uppfann värktabletten...

Jag och Anki åkte ner i fredags, bodde på trevligt vandrarhem, mitt inne i Borås (vilket vi fick erfara mitt natten, när det skränades som mest utanför Mc Donalds)

Upp i ottan och iväg till Rävlanda, några mil från Borås. Först marsvinsföreningens årsmöte och sen utställning.


Hade bara ett djur med mej, english crested PE goldenhanen JumJums Jaguar, som gärna ville ha sitt sista cert, och det fick han! Cert och 89p dessutom, vilket är mkt bra för en inte ännu fullvuxen hane. Så nu är han min 9e champion! Lite extra roligt är det, för hans mor Grace är champion, och även hans kullsyster Jabba Dabba Doo. Har en liten fundering om att ta med dessa tre till SM och ställa i grupp...lite lagomt kaxigt tycker jag ;)


Med hem i bagaget följde satinhonan Rospiggens Killawara. Hon har utmärkt färg, vackra stora ögon och öron, men ett veck. Men tänker bortse från vecket och avla på henne än då, i mitt projekt att försöka få fram en OD fri satinlinje.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards