Mitt liv

Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Ulle W - 6 juni 2007 21:12

Har just kollat på en intressant dokumentär på 4an som handlade om personer i England som var sk "animalcollectors"

Helt otroligt att folk, på fullaste allvar, kan sitta i tv och blåneka att dom plågat sina djur???? När det finns klara bild och filmbevis på att djuren levt i total misär??


Av Ulle W - 6 juni 2007 18:36

...tallrik med jordgubbar och grädde har just avnjutits....holy god, i´m almost religiös by the gastroniska upplevelse!


Mindre religiös är jag över alla dessa förbannade myggbett! Jag FATTAR inte varför alla myggor älskar just mitt blod?

Av Ulle W - 6 juni 2007 11:12

fortsättning från gårdagens rapport....

Varm som attan ute, jag klagar inte men lillprinsen tycker det är jobbigt. Han fyller 7 månader på lördag föresten!

I morgonkväll är det skolavslutning för stora tjejen som slutar 4an. En himla käck tradition som dom har skapat här i Grycksboskolan, att ha avslutning på kvällen istället. Perfekt för familj och övrig släkt som inte behöver ta ledigt från jobbet. Efter själva avslutningsceremonin blir det picknick i gröngräset med Johannas klass.


Blir inget SM för mej i juli iallafall, blir för långt att åka, för dyrt och troligtvis alldeles för varmt åt djuren...så vi stannar hemma detta år.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards