Mitt liv

Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Ulle W - 26 juni 2007 21:24

Nu har jag just avnjutit ännu ett avsnitt v favvoserien Bones. Har följt den sen den först sändes här i Sverige och jag tycker den är såååå bra...sägar bara det, när sjutton ska dom gifta sej då, Temperence och Booth????

Av Ulle W - 26 juni 2007 15:55

Oj vad det blev en massa shopping idag, inte alls planerat, utan det enda vi skulle göra var att köpa shorts åt Daniel. Men det slutade med ett par "crocs"kopior åt mej...chockrosa...dvs supersnygga ;) För den som inte vet vad ett par crocs är så är det såna där asfula gummitofflor som "alla" går omkring med just nu! Fruktansvärt fula men helt underbart sköna att ha på sej.

Ett par shorts till Daniel, en vagn åt Daniel, prinsessplåster åt Jennie, badshorts till Johanna...å sen så var pengarna slut....

Idag bjuder resturang Ulle på lasagne.

Av Ulle W - 26 juni 2007 15:45

Idag fick jag 4 st superfina sticklingar på posten. Alla ser ut att klarat sej finfint.

Det är

H.verticilliata "Citrina"

H.thomsonii

H.calycina

H.wayetti


För utom dessa ser min samling ut nu....

H.carnosa compacta "hindu rope"

H. tsangii

H.verticilliata "Bronze"

H.wayetti, ev en kentiana..får se när den blommar.

H.bella med massor av blommor för tillfället

H. kerrii


Så nu är det fullt i min fönster!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards