Mitt liv

Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Ulle W - 18 juni 2007 21:02

Har varit med familjen i Furuvik hela dagen. Spanat på apor, både stora och jättesmå, barnen har åkt karusell till som var alldeles slut. När vi bestämt att vi skulle bege oss hemöver tog Micke fram sin sista guldpeng och satsade på nr 10 på chokladhjulet. Vi vann en stoooooooor kartong med kexchoklad!!

På vägen hem blev det ett stopp på IKEA och där blev det en säng till Jennie och en matstol åt Daniel.

Alldeles efter Hofors såg vi några bilar som stod still efter vägen och trodde först att det hänt en olycka. Men i diket sprang en VARG!! Helt otroligt att få se en i det vilda. Har bara sett dom i fångenskap på Skansen och i Orsa Björnpark. Den sprang ett tag i diket och vek sen av in på en mindre väg. Helhäftigt tycker jag som inte har något emot vargar i naturen.

 Inga diskutioner om detta ämne tack!


Väl hemma konstaterade att båda goldenhonorna Rose Red och Utopia är jätteöppna!! Så det kommer nog bäbisar inom dom närmsta 2 dygnen. Båda honorna är ju champions och pappan till ungarna är JumJums Alfa Romeo, en fin unghane som jag tror kan bli mycket fin när han vuxit färdigt. Mkt bra typ för att vara en hane och otroligt fin glöd i färgen. Kombon mellan dessa kan bli mkt bra...

Klurar och klurar på vad jag ska anmäla till Väddö i augusti. Blir en hel drös med vackra juniorer till att börja med. Sen är det dom vuxna...de honor jag ställt den senaste tiden går med hane, så det får bli några lite äldre i såfall.

Ja, ja har några veckor på mej att bestämma....känns så tråkigt och trist när det inte är nån utställning för mej på hela sommaren!


Dagens låt blir Cat Stevens "Morning Has Broken"...den tillägnar jag min kära fader som ställer upp i alla lägen. En låt som jag växt upp med, när jag var liten brukade min pappa spela den här låten, han lyfte upp mej i sin famn å så dansade vi trycker på vårt sätt =)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards