Mitt liv

Alla inlägg den 23 juni 2007

Av Ulle W - 23 juni 2007 23:46

Vet ni, vi har ett hem igen! Eller, ja, vi har ju ett hus att bo i och har haft det i några år nu...men ett hem som är trevligt att vistas i. Under flera dagar har jag och maken sagt att "Idag måste vi städa". Men det har alltid kommit något i vägen så det har hela tiden skjutits upp...men så idag, då satte vi fart!

Så nu har vi ett skinande och urtjusigt hem som är jättetrevligt att kliva in i! Det doftar gott och är så hemtrevligt så =)

Jag är egentligen en rätt så pedant människa som vill ha ordning och reda omkring mej, men med 3 barn och en make som inte delar min känsla för detta så har jag gett upp! Jag orkar bara inte städa och plocka, städa och plocka vareviga dag...

Men när det är så här fint så mår jag himlans bra kan jag säga =)


Av Ulle W - 23 juni 2007 23:20

Här skriver man jordens längsta blogginlägg, postar det och får felmeddelande att "servern kan inte hittas" Dåååå blir man sur...

Så nu tänker jag sura och inte skriva om allt igen...så det så!

Av Ulle W - 23 juni 2007 22:55

Ja jäsingen, 102 besökare idag...rekord! Känns kul att det finns folk som vill läsa mina funderingar =) Men jag vill gärna ha fler kommentarer vilka ni är?

En del vet jag ju redan, mina kära marsvinsvänner kan jag tänka ;)


Dagens låt blir The Refreshments "Musical fun for everyone"

Av Ulle W - 23 juni 2007 12:08

Min hoyasamling har numera utökats med en H.wayetti

Helt översållad med knoppar!!!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards