Mitt liv

Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Ulle W - 14 juni 2007 21:48

......rätt häftigt tycker jag, kanske bara slumpen, eller? Men jag ser rätt ofta att nån söker på just Ulle eller på marsvin...undrar just om det är mej nån letar efter *fundilerar*

Här är jag *vinkar*

Av Ulle W - 14 juni 2007 16:13

Snacka om väderomslag! För några dagar sen låg man och guppade i poolen och höll på att smälta bort. Idag är det 7 cm snö i norra Dalarna och här kom för en stund sej en jätteskur med hagel! Hela verandan blev snabbt fylld med en sörja av snö och regn. Just nu strålar solen från en nästan klarblå himmel....jag säger då det!

Av Ulle W - 14 juni 2007 13:11

Var ut till marsvinen alldeles nyss och hittade rexhonan Fairy stendöd i buren. Hon var som vanligt i morse när jag var ut, så hon måste fått nån form av hjärnblödning eller nåt som gjorde att det gick fort...


Sov gott söta High Hats Something Fairy....

Av Ulle W - 14 juni 2007 12:13

Ute blåser det som attan och regnet hänger i luften. Klockan är strax efter 12 och jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra av den här dagen. Egentligen finns det massor att göra men jag orkar bara inte.

Daniel har varit vaken till och från i natt också så jag känner mej lite mosig.

Det skulle behövas städas är i huset, stryka tvätt, vika tvätt, städa bilen (ser ut som en soptunna inne just nu) gå till bibblan med böcker, uppdatera min hemsida, uppdatera föreningens hemsida, åka å köpa kraftfoder till djuren.....äh! Jag sitter kvar här och surfar runt lite istället.

En unge sitter vid tv, en sover och den tredje är sjuk och ligger i sängen...så det är rätt lugnt här just nu med andra ord =)


Oj! Nu öppnade sej himlen och det formligen VRÄKER ner regn!


På önskelistan över Hoya står H.pubicalyx "Red Button"


Dagens låt blir Axenstar med "Blind leading the Blind"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards