Mitt liv

Alla inlägg den 10 juni 2007

Av Ulle W - 10 juni 2007 16:27

Nej fy sjutton, jag vet man ska inte klaga men nu börjar denna värme bli liiiiiite jobbig tycker jag. Framförallt för mina marsvin, dom mår verkligen inte bra när det är såhär varmt. Just nu har dom fått varsin petflaska med iskalltvatten och med en handduk om, i sina burar. Uppskattat kan jag säga, dom ligger tätt intill och svalkar ner sej. Blitz, som är lurvigast, la sej tvärs över med magen på flaskan och somnade så. Så attans typiskt att man inte har kameran igång då!


Igår var jag och Micke ute i några timmar och övningskörde med hojen. Första gången för mej i "riktigt" trafik och jag kan säga att jag var totalt toknervös den första kvarten. Men sen släppte det och turen gick bra =)


Vi har äntligen köpt en markis till verandan, en vinröd/grå blev det och det kommer bli himla snyggt kan jag tänka. Nu kommer man kunna sitta där ute även om det är gassande sol eller regn =)


Nu vankas det grillade hamburgare, smaklig spis som dom säger i Skåne =)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards