Mitt liv

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Ulle W - 2 mars 2008 16:28

Har med spänning följt årets Vasalopp, på tv och sen via radion. Är nästan en lika stor tradition som julafton i min familj. Man kliver upp på morronkvisten och bänkar sej framför tv för att se starten. Bor granne med Daniel Tynells brorsa, så vi hejade så klart på Daniel, tyvärr räckte han inte ändra fram men en välförtjänt 15e plats blev det iallafall!


Har hunnit med att möta upp Anneli/Bergatrollets och leverarat två söta rexhonor till henne, lycka till med flickorna och jag håller tummarna att Djannie får en fin kull =)


Sedan stod det burstädning på schemat...gjorde en himla sorglig upptäckt, allra finaste chokladhanen Kodiak låg död i sin bur =((( Troligtvis en hjärnblödning eller nåt för han var hur pigg som helst i morse när jag var ut och tände...


Annars kommer det nog goldenbäbbar senare i veckan....Jabba är ännu mer öppen nu...så spännande!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards