Mitt liv

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Ulle W - 19 mars 2008 16:41

Har just varit på djursjukhuset och fått Zoeys böld tömd...kan ju säga att det var mycket gojs i den där bulan! Ca 1 dl var och blod rann det ut...behöver jag säga hur det luktade? Inte rosor iallafall *bläk*

Nu har hon en ficka under hakan på ca 3 cm, där jag ska spruta in Natriumklorid, helst 3ggr per dag, och klämma och klämma tills allt päckel är ute. Hon ska fortsätta sin kur med Bactrim (fick en HEL flaska utskriven efter lite fjäsk).

Sen var det dax för satinhanen Aston Martin att bli röntgad. Vill få en plåt på honom för att kunna se om han har början till OD eller inte....Men Aston blev formligen panikslagen när han blev tvungen att ligga på rygg och bli fasthållen...så jag struntade i det. Vill inte riskera att han blir så skrämd att han dör!

Får förlita mej på att han än så länge känns och ser fräsch ut i kroppen. Trots sina 17 månader...bara att hålla tummarna!


Är sjuk föresten...har nu konstaterad att vi är 10 st personer som var på utställningen i Kallhäll i lördags som har exakt samma symptomer. Feber, ont i kroppen och hosta! Undrar just om det är en ren tillfällighet, eller om nåt otäckt virus flög runt i lokalen?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards