Mitt liv

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Ulle W - 15 mars 2008 17:31

Helt otroligt, kl är 17.30 och jag här hemma från en utställning!!

Detta kan beror på att vi inte fick ett enda djur till final, så då bestämde jag och dottern oss för att åka hem runt 14.30 Attan så skönt att köra när det fortfarande var ljust ute.

Våra resultat nurå, blev väl inte mycket att hurra för...men men, är inne i en liten övergångsperiod, där mina bästa djur är endera dräktiga eller nyss fått ungar...

Glimma, rexhona 7 m, fick 87p av Bettan, men mkt goda vistsord för framtiden..rådet blev att inte ställa på ett tag, tills hon är helt klart i pälsen..sen så blir hon farlig!


Ramblin Rose, junior self PE golden, fick 88p av Minna....avdrag på färgen, men ljuset där i Kallhäll är helmysko och gynnar verkligen inte goldens! Dom blir alldeles gula i färgen =(((


Bonneville, senior self PE golden, fick 87p av Eva J, för dagen var hon lite för "pluffsig"...oxå hon gul i färgen....


Aston satin DE golden, fick 88p och cert av Eva J. Avdrag för fet päls...vilket var helt mitt fel...Aston var för första gången på utställning fullkomligt GALEN!!! Han for som en skottspole åt höger och vänster..han har alltid suttit som ett ljus på plattan, så jag vet inte vad som tagit åt honom i dag...men jag fick ju hålla honom i ett fast grepp över hela ryggen/rumpan....vilket resulterade i att han blev "flottig" i pälsen =((


Dotterns båda Pettar, Mimmi och Partypinglan fick 89 resp 90p av Ida...


Nu ska jag fundera ut vilka som ska anmälas till Julita??? Har i dagsläget inte en blekaste aning faktiskt...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards