Mitt liv

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Ulle W - 3 mars 2008 21:07

Hjälp! Så här stressigt har nog mitt liv aldrig varit??

Som sekreterare i Riks så är det massor att förbereda inför Stämman i april...en hel jättelunta med dokument åt höger och vänster som ska skrivas...

Mitt i allt detta så ska ju Mitt ha utställning, som jag är kommisarie för, och vi ska ha vårat årsmöte...ännu mer papper papper papper....skriva skriva skriva......

Och mitt i allt DETTA ska jag hinna ta hand om djuren och helst hinna trimma lite....för att inte tala om att jag ska hinna med att jobba och så har ju faktiskt en familj!

Å så undrar folk varför man inte svarar i telefonen???

Enda chansen att få kontakt med mej nu är via mail...den svarar jag på för det går snabbt ;)

Ska man prata i telefonen så blir det alltid alldeles för länge har jag märkt...

 Jag önskar jag hade sisådär 6 fler timmar på varje dygn...då kanske jag skulle hinna komma ifatt med all tvätt som just nu svämmar över i tvättstugan =(

Och kanske hinna med att åka till nån väninna och fika och prata lite strunt?

Nåja, det lugnar nog ner sej så småningom...framåt början av maj är nog det värsta över...



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards