Mitt liv

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Ulle W - 20 mars 2008 17:56

Hell has breaking loose säger jag då bara! Satan i gatan vad ont jag har *gråter*

Under hela min tunga är det översållat med små virusblåsor...var till vårdcentralen och gapade snällt, där det konstaterades att det var "vanliga förkylningsblåsor som går över av sej själv om några dagar"

 VADDÅ NÅGRA DAGAR???? Hur sjutton ska jag kunna äta normalt när det känns som hela tungan ska ramla bort???

Fick en flaska med flytande Xylocain, som jag så klart fick lov att testa med en gång jag kom hem...lindrade himla bra bara efter några sekunder! Hela det onda området samt lite av tungan tappade helt känseln. Det är tydligen sånt här som tandläkaren använder när dom bedövar innan dom ska ta spruta.




Med ens tänkte jag på att det här måste jag vara snål med! Tänk vad bra att ha nu när jag ev måste "operera" i Zoeys böld! Fick ju med 2 skalpeller av veterinären, ifall det skulle läka igen för tidigt.

Eller när man ska ta bort stickor ur ungarnas fötter på somrarna!


"Heligt vatten" eller vad är det man säger ;)


Ska bara käka lite middag med familjen, sen ska jag plocka fram flygsalvan och gnida in kvasten...för att sen fara till Blåkulla och leva i synd och snusk vid Djävulens festbord *haha*

Alla vi som läst Sagan om Isfolket har ju fått en mkt utförlig beskrivning, både hur man rör ihop "flygsalvan" samt vad som händer väl i Blåkulla =)


Föresten, har jag inte gjort det gult och påskigt här inne så säg!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards