Mitt liv

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Ulle W - 12 mars 2008 19:47

Oj då, bloggen har helt glömts av i några dagar *skäms*

Full rulle här kan jag säga! Fick in de sista anmälningarna till Valbo idag, jag fick så jag teg, jag som trodde på en lugn utställning *dubbelsuck*


Annars är det trimning som gäller! Trimmar marsvin så fingrarna har kramp. Men 3 är så gott som klara, bara en kvar som är halvfärdig. Molo Mak får stanna hemma, hans öga är inte riktigt bra än..rinner lite så det är inge kul ändå att visa upp honom. Det får bli en annan gång.


Vet ni, folk är bara för roliga ibland! Var och handlade på ICA Maxi, som firar 1 årsjubileum from idag och hela helgen. Idag bjöds det på tårta, och inga såna där små fessiga bitar, utan stora bitar av underbart god princesstårta. Ett äldre par står bredvid mej och smaskar gott, när damen utbrister surt

-"Bjuder ni inte på kaffe, eller?"

Flickan som serverar tårtbitarna svara lite skrattande,

-" Nej, inte idag, vi tyckte det räckte med tårtan!"

Damen igen -"Det var banne mej snålt!"...

Ja, jag säger då det, mycket vill ha mer!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards