Mitt liv

Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Ulle W - 22 mars 2008 20:23

Det var himla länge sen jag lämnade en rapport om vad som huserar i mina burar just nu! Det var iallafall länge sen jag hade så lite djur...kan nämnas att det inte är lika jobbigt att städa burar, med min astma.


Men, här är hela gänget pälsboll...

Self Golden

JumJums Bonneville

JumJums Fiesta

JumJums Kaprifolia

JumJums Ramblin Rose

JumJums Roseville (buff)

Obsessions Cover Girl

Golden Gate Molo Mak


English Crested Golden

SCh JumJums Grace

SCh JumJums Jabba Dabba Doo

JumJums Jaguar

Obsessions Zoey

GoldenGate Mickey Max

JumJums Walencia (saffron)


Satin Golden

SCh JumJums Aston Martin

Obsessions Ashley Amber


SatinCrested

JumJums Wincent (golden)

JumJums Winston (buff)


Rex

JumJums Glimma (buff/white)

JumJums Orchidé (silveragouti/white)

JumJums Othello (silveragouti)

JumJums Ullrik (chocolate/buff/white)

JumJums Alfons (buff dutch)

JumJums Ullbert (buff/wh)


Annat gott och blandat...läs barnens älskade pettisar

JumJums Ella (virvel white/bl)

JumJums Blitz, (långhårig virvel bl/go/wh)

Molly (sheltieblandis chocolate/wh)

Vibys Wilma (black magpie)

Dragons Partypingla (nonself goag/go/wh roan)

*JoJos* Mimmi (virvel, goag/go/wh roan)

Dragons Chanelle (am crested brindle)




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards